Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/217714

La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0
Cartil Benaiges, Joan Robert
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana López, Eva
19-09-2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Construcció de marca (Màrqueting)
Màrqueting personal
Mercat de treball
Desenvolupament professional
Web semàntica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
109 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-CARTIL-2013.pdf 1.636 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

 

Coordinación

 

Patrocinio