Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/217714

La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0
Cartil Benaiges, Joan Robert
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana López, Eva
La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que comprengui els coneixements, eines i recursos necessaris per convertir-se en l’opció preferent. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada en un context real i avalada per casos d’èxit d’un bon Pla de Personal Branding i confrontada per autors de referència.
19-09-2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Construcció de marca (Màrqueting)
Màrqueting personal
Mercat de treball
Desenvolupament professional
Web semàntica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
109 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-CARTIL-2013.pdf 1.636 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem