dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Andreu Domingo, David, |
dc.contributor.author |
Pons Balsalobre, Marina |
dc.date.accessioned |
2013-09-19T10:59:00Z |
dc.date.available |
2013-09-19T10:59:00Z |
dc.date.created |
2013-07 |
dc.date.issued |
2013-09-19 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/217711 |
dc.format.extent |
91 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Publicitat |
dc.subject.other |
Cartells (Publicitat) |
dc.subject.other |
Disseny gràfic |
dc.subject.other |
Chéret, Jules, 1836-1932 |
dc.subject.other |
Casas, Ramon, 1866-1932 |
dc.subject.other |
França |
dc.subject.other |
Espanya |
dc.title |
El surgimiento del cartel publicitario : análisis comparativo de la obra publicitaria de Jules Chéret y Ramón Casas |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
En aquest treball s’analitzarà el surgiment del cartell publicitari a través d’un
recorregut històric del cartell, s’observaràn les teories actuals del cartell i
compararem la obra publicitaria dels cartellistes pioners a França i España, Jules
Chéret i Ramón Casas respectivament. |