Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/216946

Branding i new media: l’experiència de la marca a través d’Instagram
Isern Besalú, Carolina
Blanco, Josep Maria (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d’aquesta recerca és el de dur a terme una exploració sobre la creació i el disseny estratègic d’una experiència de marca a través d’Instagram, entesa com una eina de branding en el paradigma de la nova comunicació. En segon terme, la investigació vol descobrir si les característiques i factors personals dels usuaris d’Instagram determinen la seva predisposició a participar en experiències de marca. La hipòtesi es confirma en les característiques estudiades (una elevada ràtio de fotografies compartides i una alta freqüència d’ús de l’aplicació).
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Instagram (Firma)
Productes de marca - Màrqueting - Casos, Estudis de
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
56 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Carolina Isern.pdf 36.75 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem