Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/216945

El Advergaming en el digital signage: actores que determinan la obtención del "flow experience" de acuerdo a la ubicación de un dispositivo de emisión de contenido digital, dinámico e interactivo con videojuegos de marca
Riveros Jaramillo, Camila Andrea
Blanco, Josep Maria (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat en videojocs
Videojocs - Aspectes psicològics
Interacció home-ordinador
Psicologia positiva
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
94 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
Camila Riveros.pdf 14.89 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters