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El Advergaming en el digital signage: actores que determinan la obtención del "flow experience" de acuerdo a la ubicación de un dispositivo de emisión de contenido digital, dinámico e interactivo con videojuegos de marca
Riveros Jaramillo, Camila Andrea
Blanco, Josep Maria (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la recerca d’eines que suposen la interactivitat com a punt clau en el model de comunicació, la present investi- gació aborda l’ús de videojocs amb contingut publicitari o “advergaming” com a punt central d’estudi i pretén es- tablir els factors que determinen una experiència de joc òptima a través de l’ús de pantalles digitals com a mitjà difusor d’aquest tipus de contingut. Parlarem de “flow experience” o teoria de la psicologia po- sitiva segons el seu creador i precursor Mihály Csíkszent- mihályi, i serà la perspectiva des de la qual pretenem desenvolupar aquest estudi, entenent el “flow experience” com l’estat òptim o nivell més alt d’experiència d’usuari que es pot assolir durant una activitat
En la búsqueda de herramientas que suponen la interac- tividad como punto clave en el modelo de comunicación, la presente investigación aborda el uso de videojuegos con contenido publicitario o “advergaming” como punto central de estudio y pretende establecer los factores que determinan una experiencia de juego óptima a través del uso de pantallas digitales como medio difusor de este tipo de contenido. Hablaremos de “flow experience” o teoría de la psicología positiva según su creador y precursor Mihály Csíkszent- mihályi, y será la perspectiva desde la cual pretendemos desarrollar este estudio, entendiendo el “flow experience” como el estado óptimo o nivel más alto de experiencia de usuario que se puede alcanzar durante una actividad
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat en videojocs
Videojocs - Aspectes psicològics
Interacció home-ordinador
Psicologia positiva
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94 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

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