Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/216943

Uso de los medios digitales en la gestión de la reputación corporativa : diálogo con los públicos de interés y dimensiones de percepción en webs, blogs, Facebook y Twitter
Restrepo, María del Mar
Martínez Bouza, José Manuel (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Reputació en línia
Mitjans digitals - Aspectes socials
Relacions públiques - Innovacions tecnològiques
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
78 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Mar Restrepo.pdf 3.291 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem