Uso de los medios digitales en la gestión de la reputación corporativa : diálogo con los públicos de interés y dimensiones de percepción en webs, blogs, Facebook y Twitter
Restrepo, María del Mar
Martínez Bouza, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013
Descripció: 78 p.
Resum: Aquest treball busca analitzar com poden emprar-se els mitjans digitals per contribuir a la gestió de la Reputació Corporativa, per ajudar a la comprensió del fenomen i a abordar-la en la pràctica des dels marcs de referència desenvolupats i validats en l'acadèmia. En primer lloc, s'empra una metodologia qualitativa i una anàlisi de continguts per analitzar els principals mitjans digitals -Webs, Blogs, Facebook i Twitter- en funció del seu potencial per a la generació de diàleg entre les organitzacions i els seus grups d'interès. S'analitzen a profunditat els mitjans digitals de 5 companyies Top 20 en el Rànquing RepTrak 2012. En segon lloc, es planteja una anàlisi d'aquests mitjans digitals en funció de les set dimensions que impulsen la Reputació Corporativa, seguint la metodologia RepTrak del Reputation Institute.
Resum: Este trabajo busca analizar cómo pueden emplearse los medios digitales para contribuir a la gestión de la Reputación Corporativa, para ayudar a la comprensión del fenómeno y a abordarla en la práctica desde los marcos de referencia desarrollados y validados en la academia. En primer lugar, se emplea una metodología cualitativa y un análisis de contenidos para analizar los principales medios digitales -Webs, Blogs, Facebook y Twitter- en función de su potencial para la generación de diálogo entre las organizaciones y sus grupos de interés. Se analizan a profundidad los medios digitales de 5 compañías top 20 en el Ranking RepTrak 2012. En segundo lugar, se plantea un análisis de esos medios digitales en función de las siete dimensiones que impulsan la Reputación Corporativa, siguiendo la metodología RepTrak del Reputation Institute.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Reputació en línia ; Mitjans digitals - Aspectes socials ; Relacions públiques - Innovacions tecnològiques



78 p, 3.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir