Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/216942

Efectividad de los enlaces patrocinados en los resultados de búsquedas comerciales en smartphones
Pérez Cardona, Manuel
Lázaro, Patrícia (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment, els hàbits tecnològics dels usuaris són cada vegada més diferents a causa de la innovació. Entre aquests nous hàbits, el telèfon intel-ligent està tenint una repercussió molt gran. A més dels avantatges que dóna a l’usuari, està oferint a les empreses una nova manera de comunicar-se amb els consumidors mitjançant diferents tipus de publicitat, com són la publicitat en cercadors i contextual. Aquesta investigació, tracta d’oferir a les empreses i persones interessades en la publicitat per a smartphones, una lectura de l’efectivitat que pot tenir quan està integrada en les pàgines de resultats dels cercadors, anomenada enllaços patrocinats o SEM
Actualmente, los hábitos tecnológicos de los usuarios son cada vez más diferentes debido a la innovación. Entre esos nuevos hábitos, el smartphone está teniendo una repercusión muy grande. Además de las ventajas que da al usuario, está ofreciendo a las empresas una nueva manera de comunicarse con los consumidores mediante diferentes tipos de publicidad, como son la publicidad en buscadores y contextual. Esta investigación, trata de ofrecer a las empresas y personas interesadas en la publicidad para smartphones, una lectura de la efectividad que puede tener cuando está integrada en las páginas de resultados de los buscadores, denominada enlaces patrocinados o SEM
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Telèfons intel·ligents
Publicitat - Internet
Cercadors a Internet - Aspectes econòmics
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
121 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Manuel Pérez.pdf 21.31 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem