Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/216942

Efectividad de los enlaces patrocinados en los resultados de búsquedas comerciales en smartphones
Pérez Cardona, Manuel
Lázaro, Patrícia (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Telèfons intel·ligents
Publicitat - Internet
Cercadors a Internet - Aspectes econòmics
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
121 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Manuel Pérez.pdf 21.31 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem