Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/216938

Determinar qué tipo de imágenes de moda exhibidas en Pinterest propician la intención de compra
Benedetti, Alexandra
Martínez Bouza, José Manuel (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'ha decidit aprofundir en una xarxa que a més de fer soroll per la seva nova proposta, està generant trànsit a pàgines webs que ofereixen venda online dels seus productes: Pinterest. Per la seva proposta gràfica i conceptual, Pinterest ha aconseguit cridar l'atenció del públic femení, especialment al segment d'edats entre 18 i 45 anys, potencials consumidores de categories de productes relacionats a la bellesa i la cura personal. Sent aquest el cas, es desenvolupa un estudi en el qual es busca identificar un patró d'imatge de productes de moda que resulti en la intenció de compra per part de les usuàries. En aquest cas, les dones espanyoles de les esmentades edats
Se ha decidido profundizar en una red que además de hacer ruido por su novedosa propuesta, está generando tráfico a páginas webs que ofrecen venta online de sus productos: Pinterest. Por su propuesta gráfica y conceptual, Pinterest ha conseguido llamar la atención del público femenino, en especial al segmento de edades entre 18 y 45 años, potenciales consumidoras de categorías de productos relacionados a la belleza y el cuidado personal. Siendo ese el caso, se desarrolla un estudio en el que se busca identificar un patrón de imagen de productos de moda que resulte en la intención de compra por parte de las usuarias. En este caso, las mujeres españolas de las mencionadas edades
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Pinterest
Moda - Màrqueting
Dones consumidores
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
88 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
Alexandra Benedetti.pdf 1.852 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters