Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/216937

El Uso del humor en los contenidos publicitarios para redes sociales y su coherencia con los valores de marca
Trujillo Muñoz, Sebastián
Lázaro, Patricia (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat - Productes de marca
Humorisme en la publicitat
Xarxes socials en línia
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
48 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Sebastian Trujillo.pdf 1.461 MB PDF

Mostra el registre complet del document