Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/216936

Análisis de la comunicación online de las marcas de moda de España: estudio de caso Mango
Romero Romero, Susana
Lázaro, Patricia (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Mango (Firma)
Publicitat - Moda - Espanya
Publicitat - Internet - Casos, Estudis de
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
64 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
Susana Romero TFM.pdf 12.98 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters