Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/216935

La Promoción de libros impresos a través de Twitter : análisis de los casos Ediciones Deusto, Gestión 2000 y Alienta Editorial
González Arenas, Sara
Martínez Bouza, José Manuel (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector editorial a Espanya s’ha vist obligat a canviar el seu model de negoci a partir de la Revolució Digital del S.XXI. Això inclou la utilització de mitjans socials a través dels quals es busca, entre altres coses, una nova forma de promoció dels seus llibres i un apropament a les noves tendències de la comunicació per a una efectiva relació amb els seus lectors. Recolzat en les teories de la comunicació digital, aquest treball té l’objectiu d’explorar la promoció de llibres imprès a Twitter mitjançant el hashtag. Es du a terme utilitzant una metodologia qualitativa que ha permès fer un ajust entre les dades i la realitat actual de l’ús d’aquesta eina dintre del sector editorial, i per tant ofereix algunes bases i teories per a futures investigacions
El sector editorial en España se ha visto obligado a cambiar su modelo de negocio a partir de la Revolución digital del S.XXI. Esto incluye la utilización de medios sociales a través de los cuales se busca, entre otras cosas, una nueva forma de promoción de sus libros y un acercamiento a las nuevas tendencias de comunicación para una efectiva relación con sus lectores. Apoyado en las teorías de la comunicación digital, este trabajo tiene el objetivo de explorar la promoción de libros impresos en Twitter a través del hashtag. Se lleva a cabo utilizando una metodología cualitativa que ha permitido hacer un ajuste entre los datos y la realidad actual del uso de esta herramienta en el sector editorial, y por consiguiente ofrece algunas bases y teorías para futuras investigaciones
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Twitter
Llibres - Màrqueting - Casos, Estudis de
Publicitat - Editors i edició - Espanya
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
67 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Sara González TFM.pdf 3.755 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem