Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/216935

La Promoción de libros impresos a través de Twitter : análisis de los casos Ediciones Deusto, Gestión 2000 y Alienta Editorial
González Arenas, Sara
Martínez Bouza, José Manuel (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Twitter
Llibres - Màrqueting - Casos, Estudis de
Publicitat - Editors i edició - Espanya
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
67 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Sara González TFM.pdf 3.755 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem