To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/18772
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
---|---|
dc.contributor | Chica Calaf, Antonio |
dc.contributor.author | Sunet Pérez, Marc |
dc.date | 2013-06-25 |
dc.identifier.citation | 89259 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/18772 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Programació |
dc.subject | Haskell (Computer program language) |
dc.subject | Haskell |
dc.subject | generació |
dc.subject | procedural |
dc.subject | terreny |
dc.subject | terrain |
dc.subject | generation |
dc.subject | voxels |
dc.subject | engine |
dc.subject | Haskell (Llenguatge de programació) |
dc.title | GPU Terrain Generation and Voxel Engines in Haskell |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |