To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/18772

GPU Terrain Generation and Voxel Engines in Haskell
Sunet Pérez, Marc
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Chica Calaf, Antonio
[CATALÀ] En aquesta tesi es desenvolupa un motor de voxels en Haskell i varis algorismes de generació de terreny en Accelerate, un EDSL per Haskell per a la programació GPGPU basada en arrays. Els avantatges d'aquest enfocament s'analitzen posteriorment.
[ANGLÈS] In this thesis, a voxel engine is developed in Haskell and several terrain generation algorithms in Accelerate, a Haskell EDSL for array-based, GPGPU programming. The benefits of this approach are then examined.
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Programació
Haskell (Computer program language)
Haskell
generació
procedural
terreny
terrain
generation
voxels
engine
Haskell (Llenguatge de programació)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters