To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/20702

Las nuevas campañas electorales: Interacción y participación ciudadana mediante las tecnologías de la información y la comunicación (TIC). El caso de las páginas web de los candidatos a la Presidencia de España y México en 2011 y 2012.
Montalvo Núñez, Vania Daniela
Pont Sorribes, Carles; Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació
2013-07-08
Participació política -- Mèxic
Participació política -- Espanya
Eleccions -- Espanya -- 2011
Eleccions -- Mèxic -- 2012
Internet -- Aspectes polítics
Internet en campanyes electorals
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters