Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/213658

Multimarket contact externalities: the effect of rival's multimarket contacts on focal firm performance
Gómez, Jaime; Orcos, Raquel; Palomas, Sergio
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
04-2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Planificació estratègica
Rendiment industrial
Competència econòmica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Documento de trabajo
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa);13/2
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
DTDEE13_02.pdf 241.5 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

 

Coordinación

 

Patrocinio