Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/20373

Red Bull
Doce Llisó, Adrià; González Gámez, Albert; Raya Casals, Marc; Salrach Ruiz, Daniel; Rubiano Torres, Sara; Wang, Chenning
The aim of this project is to analyze the Red Bull company in order to find out its major potentialities and weaknesses using the concepts and tools learnt in the subject "Dirección Comercial I". To this end we have focused our attention in the Red Bull classic drink, so as to see how the enterprise has positioned its product in the market and the implications it has had.
Treball de l'assignatura Direcció Comercial-I. Grau en Economia i Administració i Direcció d'Empreses. Curs 2012-2013
Professora: Lourdes Pérez Fernández
02-07-2013
Construcció de marca (Màrqueting)
Begudes -- Indústria i comerç
Red Bull (Firma comercial)
Empreses -- Direcció i administració -- Estudi de casos
Màrqueting -- Estudi de casos
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Otros
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Chamarro Bartolomé, Marc; González Gámez, Albert; Morgades Abella, Albert; Roig Lleopart, Guillem; Salrach Ruiz, Daniel