To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/17141

Articular el desenvolupament de la competència matemàtica amb la resolució de problemes
Sorribas Jiménez, Sergi
L’objectiu central del treball es analitzar si, tal i com assenyalen els Standards (NCTM, 2000), una seqüenciació acurada de problemes pot servir com a vehicle per a aprendre els continguts que marca el currículum. Amb aquesta finalitat, es van enregistrar diversos episodis amb alumnes que cobrien un ampli espectre de la diversitat de l’alumnat. S’han seleccionat i analitzat aquelles que han semblat més representatives.
Treball fi de màster de l'especialitat de Matemàtiques.Màster de Formació del professorat d'Educació Secundària UPF-UOC.
Mentor: Jordi Comelles
Tutora UPF: Mireia López Beltrán
2013-07-02
Matemàtica
Matemàtica -- Ensenyament
Ensenyament secundari -- Metodologia
Competències professionals -- Ensenyament
NCTM Standard (2000)
National Council of Teachers of Mathematics
Matemàtica -- Ensenyament secundari -- Problemes, exercicis, etc.
Treball de fi de màster -- Curs 2011-2012
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters