Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/17142

El Nombre d'Or i la seva aplicació didàctica
Sorell Llull, Francisca
L’estudi del nombre d’or, o proporció àurea, permet relacionar quatre dels blocs de continguts de secundària (numeració i càlcul, espai i forma, canvi i relacions i mesura). El present treball utilitza aquest concepte per a mostrar com es pot afavorir la interdisciplinarietat en l’aula i proposar nous recursos per a la pràctica professional
Treball fi de màster de l'especialitat de Matemàtiques.Màster de Formació del professorat d'Educació Secundària UPF-UOC.
Mentor: Ester Floris. I.E.S. Miquel Biada (Matarò)
Tutor UPF: Joan Miralles de I. Llobet
02-07-2013
Matemàtica
Matemàtica -- Ensenyament
Competències professionals -- Ensenyament
Ensenyament secundari -- Metodologia
Treball de fi de màster -- Curs 2011-2012
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Mostrar el registro completo del ítem