To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/20191

Breaking down the barriers between literature and language in the EFL classroom
Vázquez García, M. Lourdes
Aquest treball gira entorn la qüestió de l’ús que es fa de la literatura com a medi per a l’ensenyament de l’anglès com a segona llengua. En primer lloc, dibuixa el marc de la situació actual on hi ha una clara separació entre llengua i literatura com a assignatures diferenciades i fa un repàs de les diferents metodologies que al llarg de la historia han utilitzat la literatura com a eina d’aprenentatge de la llengua. Segonament, el treball explica el desenvolupament i posada en pràctica d’una unitat didàctica completa per a alumnes de segon de batxillerat, que te la literatura con a punt de sortida. El treball mira de concloure com la utilització de la literatura exerceix un poder de motivació clau en els alumnes i aporta un context que dona sentit i riquesa a l’ensenyament de la llengua. Per últim, el treball fa un recull de les opinions de professors d’anglès de Catalunya al respecte d’aquest tema, a través d’un qüestionari que 66 professors associats a l’APAC (Associació de Professors d’Anglès de Catalunya) van respondre de manera desinteressada.
Treball fi de màster de l'especialitat d'Anglès. Màster de Formació del professorat d'Educació Secundària UPF-UOC.
Tutor UPF: Neus Figueras
Mentor: Rosa Almansa
2013-07-02
Literatura i adolescents
Motivació en l'educació
Teatre en l'ensenyament
Llengües modernes -- Ensenyament
Lectura, Gust per la
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters