Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/19392

LMS openness perception in educational and technological areas
Conde García, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Rodríguez Conde, María José; Alier Forment, Marc
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació; Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
-Internet in education
-LMS
-Learning Management Systems
-PLE
-Interoperability
-Services
-Learning
-Exportation
-Internet en l'ensenyament
Artículo - Versión publicada
Objeto de conferencia
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Conde García, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Rodríguez Conde, María José; Alier Forment, Marc
Conde García, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Rodríguez Conde, María José; Alier Forment, Marc; García Holgado, Alicia
Conde García, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Alier Forment, Marc; Mayol Sarroca, Enric; Casany Guerrero, María José
Piguillem Poch, Jordi; Alier Forment, Marc; Casany Guerrero, María José; Mayol Sarroca, Enric; Galanis, Nikolaos; García Peñalvo, Francisco José; Conde García, Miguel Ángel
Conde García, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Alier Forment, Marc; Mayol Sarroca, Enric