To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/18170

L’analogia entre el procés tecnològic de resolució de problemes i la metodologia de l’Aprenentatge Basat en Problemes (APB): Aplicació a una unitat didàctica
Puigdemont Vinyals, Josep
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Boix Aragonès, Oriol
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary)
Procés tecnològic
Metodologia didàctica
Aprenentatge basat en projectes
Tecnologia
Resolució de problemes
Autoaprenentatge
Planificació d’activitats
Aprenentatge autodirigit
Innovació didàctica
Acció completa
Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters