To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/18170

L’analogia entre el procés tecnològic de resolució de problemes i la metodologia de l’Aprenentatge Basat en Problemes (APB): Aplicació a una unitat didàctica
Puigdemont Vinyals, Josep
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Boix Aragonès, Oriol
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
-Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary)
-Procés tecnològic
-Metodologia didàctica
-Aprenentatge basat en projectes
-Tecnologia
-Resolució de problemes
-Autoaprenentatge
-Planificació d’activitats
-Aprenentatge autodirigit
-Innovació didàctica
-Acció completa
-Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters