Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/18118

Recursos i propostes per millorar l’ aprenentatge d’alumnes amb problemes d’exclusió a l’ESO
Mujal i Colilles, Enric
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Jordana Barnils, José
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació::Psicologia de l'aprenentatge
Learning -- Study and teaching (Secondary)
Problem-based learning
Tecnologia
Problemes
Aprenentatge
Atenció
Diversitat
Aprendre
Aprenentatge -- Educació secundària obligatòria
Aprenentatge basat en problemes
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a