To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/18118

Recursos i propostes per millorar l’ aprenentatge d’alumnes amb problemes d’exclusió a l’ESO
Mujal i Colilles, Enric
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Jordana Barnils, José
Descriure els problemes d’exclusió i d’aprenentatge que poden tenir alguns alumnes catalans, que cursen ESO i definir les raons d’aquest aïllament. A partir de la definició, buscar possibles solucions que permetin millorar la seva capacitat social, per intentar evitar aquesta exclusió. Mitjançant estudis bibliogràfics psicològics i pedagògics; i entrevistes a professors d’aules obertes de diferents escoles s’intentarà representar les possibles solucions que es proposen. Una vegada s’ha n trobat possibles solucions preparar activitats que els ajudin a seguir el desenvolupament normal de la classe. Les activitats es centren en l’assignatura de tecnologia per poder aprofitar al màxim el taller, ja que ens permet realitzar un treball més interdisciplinari.]
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació::Psicologia de l'aprenentatge
Learning -- Study and teaching (Secondary)
Problem-based learning
Tecnologia
Problemes
Aprenentatge
Atenció
Diversitat
Aprendre
Aprenentatge -- Educació secundària obligatòria
Aprenentatge basat en problemes
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters