Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/18124

Estudi sobre l'evolució actual de l'aprenentatge amb la introducció de l'ànglès en matèries tècniques des de la secundària postobligatòria fins a la universitat
Paredes Pérez, Miguel Ángel
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Casals Terré, Jasmina
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües
English language--Study and teaching--Foreign speakers
Globalització
Currículum
Post -obligatoria
Cicle Formatiu
Llengua Anglesa
Auto-aprenentatge
Universitat
Anglès--Ensenyament--Estudiants estrangers
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem