Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/18005
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica |
---|---|
dc.contributor | Suriol Castellví, Josep |
dc.contributor.author | Vicente Moreno, Ana |
dc.date | 2012-06 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/18005 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport per carretera |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport urbà |
dc.subject | Roads--Design and construction |
dc.subject | Traffic flow |
dc.subject | Carreteres--Projectes i construcció |
dc.subject | Circulació |
dc.title | Variant de la carretera L-200 a Miralcamp, del pk 1+300 al 2+700 |
dc.title | Nova variant de Miralcamp a la carretera L-200 entre el pk 2+300 i el pk 3+700 |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |