dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Menal Casas, Jordi |
dc.contributor.author |
Ortega Muñoz, Armonía |
dc.date.accessioned |
2013-04-12T10:51:50Z |
dc.date.available |
2013-04-12T10:51:50Z |
dc.date.created |
2012 |
dc.date.issued |
2013-04-12 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/209902 |
dc.format.extent |
165 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Telèfons intel·ligents |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.subject.other |
Antropologia |
dc.subject.other |
Espanya |
dc.title |
El smartphone y sus implicaciones de marketing y antropológicas: la situación de España respecto al entorno internacional |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest treball analitza la tecnologia del Smartphone i les implicacions d’aquests dins
d’Espanya en relació al màrqueting i a l’antropologia, principalment. El Smartphone
s’ha convertit en un utensili que va més enllà d’un simple telèfon, convertint-se en
agenda, ràdio, televisió i bastants aplicacions més. El grau de penetració d’aquest
s’ha incrementat exponencial-ment, especialment en menors d’edat, i això, està
modificant la nostra forma d’actuar i mantenir relacions, i per tant les opcions de
màrqueting disponibles a través del mateix, presents i futures. |