Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/209902

El smartphone y sus implicaciones de marketing y antropológicas: la situación de España respecto al entorno internacional
Ortega Muñoz, Armonía
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Menal Casas, Jordi
Aquest treball analitza la tecnologia del Smartphone i les implicacions d’aquests dins d’Espanya en relació al màrqueting i a l’antropologia, principalment. El Smartphone s’ha convertit en un utensili que va més enllà d’un simple telèfon, convertint-se en agenda, ràdio, televisió i bastants aplicacions més. El grau de penetració d’aquest s’ha incrementat exponencial-ment, especialment en menors d’edat, i això, està modificant la nostra forma d’actuar i mantenir relacions, i per tant les opcions de màrqueting disponibles a través del mateix, presents i futures.
12-04-2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Telèfons intel·ligents
Màrqueting
Antropologia
Espanya
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
165 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-ORTEGA-2012.pdf 6.585 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem