Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/209902

El smartphone y sus implicaciones de marketing y antropológicas: la situación de España respecto al entorno internacional
Ortega Muñoz, Armonía
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Menal Casas, Jordi
12-04-2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Telèfons intel·ligents
Màrqueting
Antropologia
Espanya
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
165 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFC-ORTEGA-2012.pdf 6.585 MB PDF

Mostra el registre complet del document