To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/17827

Disseny d’una subestació elèctrica de tracció
Poch Taboada, Arnau Jaume Borja
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Elèctrica; Perat Benavides, Josep Ignasi
El present projecte presenta el procés de disseny d’una subestació elèctrica de tracció (SET) per una línia d’alta velocitat. El sistema escollit per electrificar la línia és el sistema 2x25 kV CA, idoni per aquest tipus de instal·lacions segons les recomanacions del International Union of Railways (UIC). En el projecte també es descriuran els altres sistemes d’electrificació existent, així com els motius pels quals s’ha escollit el sistema anteriorment mencionat. La memòria descriptiva s’explicarà la subestació en general, especificant cada una de les parts que la formen. Pel que fa la memòria de càlculs, s’ha seguit la normativa espanyola, la normativa especifica de l’Administadora de Infraestructuras Ferroviarias (ADIF) per aquest sistema d’electrificació, la normativa especifica de Red Eléctrica Española (REE) per la connexió de la subestació a la xarxa de transport a 220 kV així com altres normatives especifiques com per exemple, International Electrotechnical Commission (IEC)i Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE). També s’han realitzat els estudis corresponents d’impacte ambiental i de seguretat i salut.
Àrees temàtiques de la UPC::Energies::Energia elèctrica
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari
Electric substations
Subestació
2x25 kV
Alta Tensió
Ferroviària
Electrificació
Bifàsic
Catenaria
Transformadors
Subestacions elèctriques
Attribution 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters