Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/18572

Learning theory through videos: a teaching experience in a theoretical course based on self-learning videos and problem-solving sessions
Arias Vicente, Marta; Creus López, Carles; Gascón Caro, Adrià; Godoy Balil, Guillem
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Universitat Politècnica de Catalunya. ALBCOM - Algorismia, Bioinformàtica, Complexitat i Mètodes Formals; Universitat Politècnica de Catalunya. LARCA - Laboratori d'Algorísmia Relacional, Complexitat i Aprenentatge
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
Computer science -- Study and teaching -- Audio-visual aids
Active learning
Self-learning
e-Learning
Videos
Teaching
Theory
Informàtica -- Ensenyament universitari -- Mitjans audiovisuals
Aprenentatge actiu
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
SciTePress
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Creus López, Carles; Gascón Caro, Adrià; Godoy Balil, Guillem; Ramos, Lander
Creus López, Carles; Gascón Caro, Adrià; Godoy Balil, Guillem
Gascón Caro, Adrià; Godoy Balil, Guillem; Schmidt-Schauß, Manfred
Barguño, Luis; Creus López, Carles; Godoy Balil, Guillem; Jacquemard, Florent; Vacher, Camile
Creus López, Carles; Godoy Balil, Guillem; Massanes Basi, Francesc d'Assis; Tiwari, Ashish Kumar