Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/45620

Implementació d'un instrument de mesura de la qualitat del servei d'un supermercat online
Viladrich Vilaseca, Ester
Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior; Cristóbal Fransi, Eduard; Granollers i Saltiveri, Toni
Aquest treball posa en pràctica l'adaptació d'una enquesta anomenada E-S-QUAL, que avalua la qualitat del servei en establiments virtuals. Es parteix de la tesi del doctor Cristóbal i es combina amb part de la tesi del doctor Granollers, concretament amb el model MPIU+Q. S'ha implementat un lloc web amb l'enquesta, ens hem posat en contacte amb un supermercat virtual (Plusfresh.com)i l'hem posada en maxa per a que els clients la contestessin. Finalment, s'ha fet una anàlisi de les dades recollides i s'han extret uns informes i conclusions.
03-11-2009
Comerç electrònic
Control de qualitat
004 - Informàtica
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Viladrich.pdf 3.961 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem