To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/18439

Marketing channels in the wine sector: wine distributors in catalonia as a case study
Escobar González, Cristina; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Begudes
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes econòmics
Wine industry -- Catalonia
Wine -- Marketing.
Vi -- Catalunya -- Comerç
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Costa Font, Montserrat; Serra, Teresa; Gil Roig, José María; Escobar González, Cristina; Elorduy, X.
Escobar González, Cristina; Kallas, Zein; Gil Roig, José María
 

Coordination

 

Supporters