dc.contributor |
Casas Rius, Joan Ramon |
dc.contributor.author |
Moretó i Font, Martí |
dc.date |
2012-01-23 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/17696 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Materials i estructures |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme::Planejament urbà |
dc.subject |
Bridges--Design and construction |
dc.subject |
Railroads--Stations |
dc.subject |
City planning |
dc.subject |
passarel∙la |
dc.subject |
vianants |
dc.subject |
ferrocarril |
dc.subject |
estació |
dc.subject |
escales |
dc.subject |
urbanització |
dc.subject |
Ponts--Projectes i construcció |
dc.subject |
Estacions de ferrocarrils |
dc.subject |
Urbanisme |
dc.title |
Projecte de nou accés i millora de l’existent a l’estació de Ferrocarril de Santa Rosa a Mollet del Vallès (Vallès Oriental) |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
En aquest treball es desenvolupa el projecte constructiu d’una passarel∙la per a vianants per
sobre de l’estació de Santa Rosa a Mollet del Vallès. També es desenvolupa una millora dels
accessos ja existents de l’estació. El projecte se situa al voltant de l’estació de Santa Rosa, al
llarg del carrer de Joan Maragall, des de l’avinguda de l’Onze de Setembre fins al carrer Rafael
Casanova. La passarel∙la per a vianants dóna accés al nou polígon industrial planejat en el PAU‐
39, contemplat en el POUM de Mollet del Vallès.
La solució adoptada és un pont biga metàl∙lic birecolzat de 38 metres de llum i de secció
constant. Està format per dos calaixos units per perfils metàl∙lics per la part inferior i amb un
arriostrament amb forma de creus. Sobre els perfils metàl∙lics s’hi situa la llosa de formigó. La
passarel∙la recolza sobre una pila i un estrep. Té una amplada útil de 4 m i una amplada total
de 5,55 m.
L’accés a la passarel∙la des del costat del polígon industrial és directe, mentre que des del
costat de l’estació de ferrocarril es materialitza amb unes escales metàl∙liques i una rampa
d’accés constituïda per dos braços. En tots els casos es compleixen amb les normatives
d’accessibilitat.
La millora dels accessos existents de l’estació de ferrocarril es basa en una pavimentació i un
canvi de la il∙luminació existent.
Als annexos del projecte es desenvolupen tots els càlculs necessaris pel dimensionament dels
diferents elements que el componen. Als plànols es defineix cadascun d’aquests elements. Al
Plec de Condicions s’hi especifiquen totes les condicions per a la correcta realització de les
obres. En el pressupost es quantifica el cost de l’execució del projecte. |