Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/17699
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Roselló Saurí, Llorenç |
dc.contributor.author | Agramunt Mayà, Marc |
dc.date | 2012-06-25 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/17699 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge cooperatiu |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | Constructivism (Education) |
dc.subject | Core competencies |
dc.subject | ABP |
dc.subject | Matemàtiques |
dc.subject | Significació |
dc.subject | Psicopedagogia |
dc.subject | Treball cooperatiu |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.subject | Constructivisme (Educació) |
dc.subject | Competències bàsiques |
dc.title | Utilització de l'Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) com a metodologia didàctica |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |