Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/17699

Utilització de l'Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) com a metodologia didàctica
Agramunt Mayà, Marc
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Roselló Saurí, Llorenç
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge cooperatiu
Problem-based learning
Constructivism (Education)
Core competencies
ABP
Matemàtiques
Significació
Psicopedagogia
Treball cooperatiu
Aprenentatge basat en problemes
Constructivisme (Educació)
Competències bàsiques
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem