Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/208423

Determinants of acquisition completion: a relational perspective
Aguilera, Ruth V.; Dencker, John C.
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
2012-07
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Consolidació d'empreses
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
50 p.
Working Paper
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa);11/6
         

Full text files in this document

Files Size Format
DT11_6.pdf 256.8 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters