Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/208353

Place marketing performance: benchmarking european cities as business destinations
Pergelova, Albena; Angulo Ruiz, Luis
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
2011
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Ciutats -- Màrqueting -- Aspectes econòmics
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
23 p.
Documento de trabajo
Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa);11/2
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
DT11_02.pdf 221.3 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a