Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/208018

Desarrollo y gestión del videojuego The Condemned
Barbadillo Dubon, Daniel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria; Cubillo Alonso, Òscar
The Condemned es un juego de lucha en dos dimensiones desarrollado en Flash CS4 y ActionScript 3. El juego consta de cuatro pantallas, en cada una de ellas el jugador se enfrenta a un enemigo controlado por el ordenador a través de una inteligencia artificial. En la creación de este videojuego se ha pasado por todas las fases de desarrollo: diseño gráfico de personajes y escenarios, programación y control de errores.
The Condemned és un joc de lluita en dues dimensions desenvolupat en Flash CS4 i ActionScript 3. El joc consta de quatre pantalles, a cada una d'elles el jugador s'enfronta a un enemic controlat per l'ordinador a traves d'una intel·ligència artificial. En la creació d'aquest videojoc s'ha passat per totes les fases de desenvolupament: disseny gràfic de personatges i escenaris, programació i control d'errors.
The Condemned is a fighting game in two dimensions developed in Flash CS4 and ActionScript 3. The game consists of four screens, each player faces an enemy controlled by the computer through an artificial intelligence. In creating this game has gone through all stages of development: graphic design characters and environments, programming and error handling.
2013-03-11
004 - Informàtica
Videojocs -- Programació
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
76 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
BarbadilloDubonDanielR-ETIGa2011-12.pdf 2.530 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters