Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/17882
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. CAP - Grup de Computació d'Altes Prestacions |
dc.contributor.author | Cusso Calabuig, Roser |
dc.contributor.author | Gil, Marisa |
dc.date | 2012 |
dc.identifier.citation | Cusso, R.; Gil, Marisa. Implementation of Web 2.0 Tools and Virtual Platforms to PBL Methodology: a Case Study. A: International Symposium on Computers in Education. "SIIE 2012. Actas del XIV simposio Internacional de Informática Educativa : Andorra La Vella. 29-31 de octubre de 2012". Andorra la Vella: 2012, p. 145-150. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/17882 |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari |
dc.subject | Web 2.0 |
dc.subject | Collaborative work |
dc.subject | Critical thinking |
dc.subject | Aprenentatge -- Educació secundària |
dc.title | Implementation of Web 2.0 Tools and Virtual Platforms to PBL Methodology: a Case Study |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |