To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/17882

Implementation of Web 2.0 Tools and Virtual Platforms to PBL Methodology: a Case Study
Cusso Calabuig, Roser; Gil, Marisa
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació (ICE); Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. CAP - Grup de Computació d´Altes Prestacions
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari
Web 2.0
Collaborative work
Critical thinking
Aprenentatge -- Educació secundària
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Gil, Marisa; Fernández Mostaza, Maria-José; Cusso Calabuig, Roser; Crusafon, Carlota
Carmona, Gerard; Alomar, Xavier; Mendiguchia, Jurdan; Serrano, David; Padullés, Josep Maria; Nescolarde Selva, Lexa Digna; Rodas Font, Gil; Cusso Calabuig, Roser; Guerrero, M.; Idoate, F.; Balius, Ramon; Cadefau, Joan
 

Coordination

 

Supporters