Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/17882

Implementation of Web 2.0 Tools and Virtual Platforms to PBL Methodology: a Case Study
Cusso Calabuig, Roser; Gil, Marisa
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació (ICE); Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. CAP - Grup de Computació d´Altes Prestacions
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari
Web 2.0
Collaborative work
Critical thinking
Aprenentatge -- Educació secundària
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Gil, Marisa; Fernández Mostaza, Maria-José; Cusso Calabuig, Roser; Crusafon, Carlota
Alomar, Xavier; Balius, Ramon; Cadefau, Joan; Carmona, Gerard; Cusso Calabuig, Roser; Nescolarde Selva, Lexa Digna; Padullés, Josep Maria; Padullés, Xavier; Rodas Font, Gil; Serrano, D.; Yanguas Leyes, Javier