To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/17856

Estudio de la implementación de sistemas de velocidad variable en la vía C-31N de acceso a la ciudad de Barcelona
Santos López, M. Antonia de los; Gallegos Díez, David; Liesa Mestres, Francisco
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Mecànica; Universitat Politècnica de Catalunya. GREVTAM - Grup de Recerca en Vibracions i Teoria i Anàlisis de Màquines; Universitat Politècnica de Catalunya. IMEM - Innovació, Modelització i Enginyeria en (BIO) Materials
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Trànsit
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica
Intelligent transportation systems
Enginyeria del trànsit -- Catalunya -- Barcelona (Àrea metropolitana)
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Gallegos Díez, David; Liesa Mestres, Francisco; Santos López, M. Antonia de los
Gallegos Díez, David; Liesa Mestres, Francisco
Gallegos Díez, David; Liesa Mestres, Francisco
 

Coordination

 

Supporters