To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/17054
dc.contributor | Dietmaier, Peter |
---|---|
dc.contributor.author | Diaz de la Fuente, Sergio |
dc.date | 2011 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/17054 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.publisher | Technische Universität Graz |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Mecànica |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria dels materials::Assaig de materials::Assaigs mecànics |
dc.subject | Railroad rails -- Testing |
dc.subject | Contact mechanics -- Computer simulation |
dc.subject | Rolling contact -- Computer simulation |
dc.subject | Friction |
dc.subject | Ferrocarrils -- Carrils -- Proves |
dc.subject | Mecànica de contacte -- Simulació per ordinador |
dc.subject | Contacte de rodament -- Simulació per ordinador |
dc.subject | Fricció (Mecànica) |
dc.title | Analysis and modeling of unsteady effects within the wheel-rail contact |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |