Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/33711

Ser, conèixer i saber fer: les competències dels formadors i formadores des de la modalitat de les aules obertes a la professionalització (AOP)
Piqué Simón, Begoña; Payá Sánchez, Montserrat; Obiols Suari, Núria
Universitat de Barcelona
Formació
Competències professionals
Innovacions educatives
Training
Vocational qualifications
Educational innovations
cc-by (c) Piqué Simón, Begoña et al., 2013
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ICE Universitat de Barcelona
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Ayuste, Ana; Escofet Roig, Anna; Gros Salvat, Begoña; Masgrau Juanola, Mariona; Obiols Suari, Núria; Payá Sánchez, Montserrat; Piqué Simón, Begoña; Rubio i Serrano, Laura
Ayuste, Ana; Escofet Roig, Anna; Gros Salvat, Begoña; Masgrau Juanola, Mariona; Obiols Suari, Núria; Payá Sánchez, Montserrat; Piqué Simón, Begoña; Rubio i Serrano, Laura
Rodríguez Lagunas, María José; Girona i Brumós, Victòria; Martín Venegas, Raquel; Obiols Suari, Núria; Payá Sánchez, Montserrat; Piqué Simón, Begoña; Fisa Saladrigas, Roser; Prat Aixelà, Josefa; Ferrer i Roig, Ruth
Rodríguez Lagunas, María José; Girona i Brumós, Victòria; Martín Venegas, Raquel; Obiols Suari, Núria; Payá Sánchez, Montserrat; Piqué Simón, Begoña; Fisa Saladrigas, Roser; Prat Aixelà, Josefa; Ferrer i Roig, Ruth