To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/16827
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Alsina Català, Claudi |
dc.contributor.author | Albert Font, Joan |
dc.date | 2010-07-08 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/16827 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Material didàctic::Objectes d'aprenentatge |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Fractions--Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Matemàtiques |
dc.subject | Geometria |
dc.subject | Estadística |
dc.subject | Matemàtica manipulativa |
dc.subject | Jocs |
dc.subject | Policubs |
dc.subject | Les tres portes |
dc.subject | Monty Hall |
dc.subject | Qui té |
dc.subject | Fraccions-- Educació secundària obligatòria |
dc.title | El laboratori de matemàtiques: tres aportacions al seu ús |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |