Abstract:
|
Aquest treball final de màster està enfocat a millorar el resultat dels alumnes que fan el
treball de recerca de batxillerat. El que es persegueix és que els alumnes, mitjançant unes
sessions, avaluïn treballs de recerca d’altres anys i abans d’acabar el seu treball, facin
unes sessions d’autoavaluació i coavaluació amb els treballs dels seus companys.
La perspectiva d’avaluar altres treballs els conduirà a agafar idees i alhora a fixar-se més
amb la forma i el contingut del seu propi treball. Durant aquestes sessions els alumnes
hauran d’avaluar el procés del seu propi treball, i seguidament avaluaran els altres treballs
per, al final, tornar a avaluar el seu amb les incorporacions que cregui necessàries. Les
sessions es duran a terme un cop l’alumne hagi triat el TR i hagi començat a
desenvolupar com a mínim un esquema del que té intenció de fer. Les sessions a segon
de batxillerat es duran a terme dos mesos abans d’entregar-lo perquè hi hagi prou temps
per a poder fer rectificacions.
A curt termini, l’alumne aconseguirà tenir un treball de recerca avaluat per si mateix, en
base als seus criteris d’aquesta manera es fomentarà l’esperit crític i l’autoavaluació.
A llarg termini, s’aconseguirà una base de coneixement on els alumnes podran compartir
les avaluacions i recomanacions de tots els altres alumnes. |