Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/205561

La legislación como condicionante en la creatividad: perspectiva de género y estereotipos
Chalá Mejía, Priscila
Lázaro Pernias, Patrícia (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2011
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Paper segons el sexe en la publicitat
Dones en la publicitat
Legislació
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
125 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
Capitulo1.pdf 919.4 KB PDF Capítol 1
Capítulo2.pdf 1.012 MB PDF Capítol 2
Capitulo3.pdf 861.7 KB PDF Capítol 3
Introducció.pdf 579.3 KB PDF Introducció

Mostrar el registro completo del ítem