dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
dc.contributor |
Yépez Castillo, José Gregorio |
dc.contributor.author |
Conill Espinàs, Francesc Xavier |
dc.date |
2011-06-28 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/16747 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari |
dc.subject |
Sustainable development -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject |
Desenvolupament sostenible -- Educació secundària |
dc.title |
Integració de la “Sostenibilitat i Compromís Social (SiCS)” en el model organitzatiu dels Instituts |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |
Aquest projecte TFM pretén establir unes pautes per tal d´assegurar que les diferents
actuacions que es duguin a terme als Instituts a nivell de funcionament i organització, siguin
coherents amb els principis de Sostenibilitat i Compromís Social (SiCS) extrapolats a partir del
que actualment s´està definint i pactant tant a nivell mundial com en els àmbits universitari i
empresarial.
Els objectius perseguits en aquest són els següents:
1) Establir diferents línies d’actuació per incorporar la SiCs en la organització dels instituts
seguint models que ja estan implantats en les universitats
2) Establir diferents línies d’actuació per incorporar la SiCs en la organització dels instituts
seguint la guia Global Reporting Initiative (GRI) [10] per elaborar informes de
sostenibilitat implantats en empreses.
En el context educatiu en que ens movem, aquestes actuacions d´una banda han de contribuir
a implicar a l´equip docent i a promoure els valors sobre SiCS que es volen transmetre als
estudiants, i per una altra banda, donar exemple en la manera d´organitzar-se i de funcionar del
propi centre, tan als alumnes com a altres entitats ja siguin institucions o empreses que puguin
estar vinculats amb els instituts |