To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/33347
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Vilanou, Conrad |
dc.date | 2008 |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/33347 |
dc.format | 20 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126511 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2008, num. 34, p. 265-284 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 2008 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Teoria de l'educació |
dc.subject | Hipertext |
dc.subject | Caos (Teoria de sistemes) |
dc.subject | Ciència |
dc.subject | Educational theory |
dc.subject | Hypertext systems |
dc.subject | Chaotic behavior in systems |
dc.subject | Science |
dc.title | Debilitat de la teoria de l'educació: sobre la narrativitat científica de l'educació |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |