To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/17239

Practical implementation of social media strategy design for SMEs: SMEs case study implementation
Rodríguez Donaire, Silvia; García-Almiñana, Daniel
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Small business -- Marketing
Social media
Empreses petites i mitjanes -- Direcció i administració
Empreses petites i mitjanes -- Màrqueting
Empreses petites i mitjanes -- Innovacions tecnològiques
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Book
LAP LAMBERT Academic Publishing GmbH & Co. KG
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Amante García, Beatriz; Salán Ballesteros, Maria Núria; Rodríguez Donaire, Silvia; García-Almiñana, Daniel; Pérez Poch, Antoni; Cadenato Matia, Ana María; Martínez Martínez, María del Rosario
Rodríguez Donaire, Silvia; García-Almiñana, Daniel; Barodzich, Irina
Fernández Alarcón, Vicenç; Rodríguez Donaire, Silvia; García-Almiñana, Daniel; Suñé Torrents, Albert; Amante García, Beatriz; Griful Ponsati, Eulàlia; Marcé Nogué, Jordi; Mudarra López, Miguel; Salán Ballesteros, Maria Núria; Simó Guzmán, Pep
García-Almiñana, Daniel; Rodríguez Donaire, Silvia
 

Coordination

 

Supporters