Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/17239

Practical implementation of social media strategy design for SMEs: SMEs case study implementation
Rodríguez Donaire, Silvia; García-Almiñana, Daniel
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
-Small business -- Marketing
-Social media
-Empreses petites i mitjanes -- Direcció i administració
-Empreses petites i mitjanes -- Màrqueting
-Empreses petites i mitjanes -- Innovacions tecnològiques
Article - Versió publicada
Llibre
LAP LAMBERT Academic Publishing GmbH & Co. KG
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

García-Almiñana, Daniel; Rodríguez Donaire, Silvia
García-Almiñana, Daniel; Rodríguez Donaire, Silvia
Romano, Francesco; Herdrich, Georg; Binder, Tilman; García-Almiñana, Daniel; Rodríguez Donaire, Silvia; Sureda Anfres, Miquel
Rodríguez Donaire, Silvia; García-Almiñana, Daniel; Barodzich, Irina