To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/16706
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques |
---|---|
dc.contributor | Martínez de Osés, Francesc Xavier |
dc.contributor.author | Delgado Sentís, Daniel |
dc.date | 2012-11-28 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/16706 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Enginyeria naval |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Navegació marítima::Transport marítim |
dc.subject | Marine engines. |
dc.subject | Short sea shipping |
dc.subject | Engines |
dc.subject | Motors navals |
dc.subject | Transport marítim costaner |
dc.title | Feasibility of dual-fuel engines in short sea shipping lines |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |