Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/204698

¿La cultura es un factor que influye en la percepción de las marcas? :Caso: La imagen de marca-país de México entre los turistas españoles
Hernández Chávez, Reyna Elizabeth
Tena Parera, Daniel (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Subconsciència
Arquetips (Psicologia)
Productes de marca - Màrqueting
Marques comercials - Mèxic
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
114 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TMF Reyna Elizabeth Hernández Chávez.pdf 3.236 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem