Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/203930

La construcción de la identidad del consumidor postmoderno, mediante el consumo simbólico
Vidal Portés, Eduard
Roca, David (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La intención del presente trabajo es abordar cómo el consumidor postmoderno afronta la construcción de la identidada través del consumo simbólico y constatar las diversas estrategias que adoptapara progresar en la arquitectura de su identidad. El objeto de estudio de esta investigación se centra en la figura del individuo como CONSUMIDOR postmoderno y cómo utiliza el consumo simbólico para aportar significados coherentes y útiles para reflejar su sentido de identidad
2012
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Consumidors, Comportament dels
Consumidors - psicologia
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
143 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
La construccion ... postmoderno_ Edu Vidal.pdf 6.486 MB PDF

Mostra el registre complet del document