Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/32550

Qué entendemos cuando hablamos de excelencia en investigación
Martínez Rodríguez, Juan Bautista; Universitat de Barcelona. GRC Esbrina, Subjectivitats i Entorns Educatius Contemporanis
Universitat de Barcelona
16-11-2012
Eficàcia de l'ensenyament
Qualitat de l'ensenyament
Investigació
Investigació educativa
Effective teaching
Educational quality
Research
Educational research
cc-by-nc-nd (c) Martínez Rodríguez et al., 2012
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Llibre
Red Universitaria de Investigación Innovación Educativa (REUNI+D)
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Rivas, José Ignacio; Hernández, Fernando (Hernández Hernández); Sancho, Juana Ma.; Núñez, Claudio; Universitat de Barcelona. GRC Esbrina, Subjectivitats i Entorns Educatius Contemporanis
Alba Pastor, Carmen; García-Valcárcel Muñoz-Repiso, Ana; Universitat de Barcelona. GRC Esbrina, Subjectivitats i Entorns Educatius Contemporanis
Universitat de Barcelona. GRC Esbrina, Subjectivitats i Entorns Educatius Contemporanis; Aróstegui Plaza, José Luis; Ivanova Iotova, Anelia
Laboratorio para el Análisis del Cambio Educativo (L.A.C.E); Universitat de Barcelona. GRC Esbrina, Subjectivitats i Entorns Educatius Contemporanis
Universitat de Barcelona. GRC Esbrina, Subjectivitats i Entorns Educatius Contemporanis; Valverde Berrocoso, Jesús; Red Universitaria de Investigación e Innovación Educativa